Komunikační strategie města Oder
Je to první město ne řece Odře, ale nejen to, jak jsme se dozvěděli při tvorbě komunikační strategie. Spolu s vedením města, zaměstnanci zodpovědnými za komunikaci a lidmi mimo úřad,...
komunikační strategie
Je to první město ne řece Odře, ale nejen to, jak jsme se dozvěděli při tvorbě komunikační strategie. Spolu s vedením města, zaměstnanci zodpovědnými za komunikaci a lidmi mimo úřad,...
komunikační strategie
Hlavní třída je jednou z nejvytěžovanějších městských tepen v Českém Těšíně a zároveň vstupní branou do Polska. Taky se v posledních letech netěší z nejlepší pověsti. Participací př přípravě projektu...
projektová participace
Připravili jsme marketingový plán pro otevření nové výstavní budovy Muzea Těšínska
marketingový plán, vizuál
Vyjednáváme možnosti vlastního operačního programu a prosazujeme zájmy Moravskoslezského kraje v Bruselu pro období 2021-2027, a to na evropské, národní i regionální úrovni. Současně provozujeme kontaktní centrum Bruselská linka, díky...
vyjednávání, informační servis, marketingová komunikace
Integrovaný plán pro řízení procesu změny statutárního města Karviné reaguje na ekonomické, environmentální i sociální výzvy, s nimiž se město potýká. Kromě vytvoření plánu ve spolupráci s RPiC-ViP a dalšími...
rozvojový plán, projektový management, marketing
Strategii rozvoje Moravskoslezského kraje jsme pod značkou hrajeMSKrajem tvořili celý rok 2019. Výstupem analytické části je Zpráva o Moravskoslezském kraji a Socioekonomický profil kraje s infografikami o vývoji kraje. Návrhová...
strategie rozvoje, marketingová komunikace
Integrovaný plán rozvoje obce Doubrava jsme povýšili na klenot. Navrhované projekty totiž z obce mohou udělat klenot celého Karvinska. Oživení zámeckého areálu, zahrada paměti, přírodní koupaliště Kozinec, rozhledna do krajiny...
integrovaný plán rozvoje, vizuál
Pod značkou Chytřejší kraj jsme nastavili komunikaci Moravskoslezského kraje a propagovali kraj jako lídra v zavádění chytrých technologií.
marketingový plán, marketingové kampaně, vizuál, webová prazentace
Priority v lepší péči, pozici a spolupráci i 6x co dělat lépe směrem k vybraným cílovým skupinám. Takto jsme nastavili ve spolupráci se zástupci vedení univerzity a pracovníky zodpovědnými za...
marketingový plán
kreativní návrh loga a manuál jednotného vizuálního stylu
korporátní strategie, plán marketingové komunikace, vizuální styl, marketingové výstupy
Vizuální styl Zdravého města Opavy odkazuje ke kašně na Horním náměstí lidově přezdívané jako „koule“, která je jedním ze symbolů města a místem pro setkávání občanů. Přirozeně tak vystihuje cíle...
vizuální styl a webová prezentace